Reklameskærme

Skab mersalg med reklameskærme og Ondisplay

Øg dit salg med fokuserede reklamer. Målret dine reklamer i løbet af dagen til de forskellige kundesegmenter med tidsfokuseret og relevant indhold på skærmene.

Hos Ondisplay kan du vælge kun at købe software, at købe software
og en dedikeret afspiller eller du kan købe hele pakken inklusive skærme.

Øg dit salg med reklameskærme

Undersøgelser viser, at reklameskærme i butikker, også kaldet instore tv, er mere effektive end de printede reklamer af papir. Med Ondisplay software på din reklameskærm kan du nemt planlægge og administrere dine reklamer langt ud i fremtiden.

Med en digital løsning til dine budskaber kan du gøre dine reklamer mere effektive. Ondisplay gør det nemt for dig at sørge for, at dine skærme altid er opdaterede og relevante.

Ved at bruge tidsindstillingerne i systemet kan du sende reklamer ud i bestemte tidsrum og på den måde øge dit salg. De tidsbestemte reklamer kan rettes mod de forskellige kundesegmenter, der besøger din butik i løbet af dagen. Alternativt kan de fokusere på tidsaktuelle tilbud som eksempelvis morgenbrød eller frokosttilbud.

Du kan uploade både tekstdokumenter, billeder, videoer osv. til systemet. Med Ondisplays infoboards kan du arbejde direkte i systemet, og vi kan hjælpe dig med at lave skabeloner, der får dine infoskærme til at fremstå endnu mere professionelt med en klar rød tråd i de forskellige reklamer. Ønsker du, at vi også skal hjælpe dig med den direkte markedsføring i form af reklameproduktion, kan vi også finde en løsning her.

Nem styring af mange reklameskærme

marqus pizza

Dine infotavler kan være rettet mod den interne kommunikation eller mod gæster og kunder udefra. Med Ondisplays software har du et godt overblik over selv mange skærme fordelt på flere lokationer, og vi hjælper dig med en opsætning, der er nem at styre. 

Uanset om du har en enkelt butik eller flere, kan vi finde en god løsning. Ligeledes er landegrænser ingen hindring. Vi har lavet et gruppesystem, så man ved blot få klik kan bestemme, hvilke reklamer en ny butik skal have op på sine skærme. På den måde kan du nemt administrere og differentiere indholdet på tværs af kommune- og landegrænser.

Adgangen til de enkelte skærme kan enten være styret fra centralt hold, eller den enkelte butik kan have fuld eller delvis kontrol over egen skærm.